<3


pappa är tråkig att umgås med, han gick och lade sig redan halv tio haha, det märks vem jag fått mina gener av (förutom på morgonen, då har jag mammas sovgener :P). så jag har underhållit mig själv med att kolla lite på edward scissorhands <3<3<3 och jag måste säga att jag fått lite ny inspiration till jobbet ^^
imorgon har jag inte en enda bokning, så jag funderar på att gå upp tidigt, göra mig iordning så att jag kan gå direkt om jag skulle få in en kund, och sen lägga mig i sängen och kolla på scrubs. jag kan inte tänka mig en bättre tisdag!!

och imorgon borde min SATC-box komma också, längta!!

nu är det mörkt ute så jag ska väl krypa ner i min lilla soffa och stänga de blå...



Kommentarer
Postat av: Tifa

Åååh är det skolådan?? Sweet!!

2008-08-05 @ 09:28:30
URL: http://metrobloggen.se/pinupcouture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0