blablabla


var sjukt sugen på en after work och skickade ett sms till tifa för att tvinga med henne, men hon dissade mig så nu sitter jag här i soffan och segar istället! har fortfarande inte orkar få mig till att fixa mat, orkar inte bege mig till konsum. funderar på att göra omelett idag med, men vore ju trevligt med en sallad eller något sånt till. borde vara duktig och göra matlåda tills imorgon också uhuu. jag längtar verkligen efter att min bok ska komma så att jag kan få börja dieta lite. har verkligen levt på onyttiga saker hur länge som helst nu, och det syns på min mage vill jag lova!

planen får bli konsum, sen film + mat, sen sova tidigt! ska ha två brudar imorgon så kanske bra att jag är duktiga tjejen ikväll!

imorgon är det 08/08/08 och då ska vi på den där stureplansgrejen, kanske kan bli kul, trots cp-väder!


någon som ska dit kanske?




Kommentarer
Postat av: Tifa

Jag är den enda som INTE ska dit XD

2008-08-08 @ 08:51:14
URL: http://metrobloggen.se/pinupcouture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0