early bird.


sitter på jobbet och funderar på om jag ska dra hem eller inte. jag är så ovan vid att börja såhär tidigt så nu är jag jättetrött haha och klockan är bara halv fyra.sitter väl kvar någon timme till innan jag ger upp. borde gå till teliabutiken också och ändra mitt abonnemang till något mer normalt. nu är det världens sämsta sändning så man får värsta spelet och vill döda hela telefonen =P

så var det helg igen också. känner fortfarande för att ta det ganska lugnt. kanske blir mer peppat efter jag sovit lite grann, som vanligt ^^

jaja nu ska jag städa min plats iaf, om det mot förmodan skulle dyka upp nån prick som vill bli klippt lite på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0