eh you know, i wanna go to miami!


nu borde jag verkligen sova. men jag kom precis på att mina kära far ska till usa snart, så nu kom jag på massa roliga saker jag vill att han ska köpa med sig till mig. med tanke på att han h a t a r att shoppa så antar jag att det är bäst att välja saker som inte är i typiskt pappor-gillar-inte-att-handla-här.affärer. så det jag riktat in mig på är att fylla på medicinskåpet här hemma med spännande saker, ex;

  • tandblekning (som jag glömde köpa när jag var där)
  • influensatabletter (bäst att ladda upp nu till hösten/vintern!)
  • advils (alvedon är för geeks ;D)
  • inte kan sova-tabletter som man inte blir helt groggy av. (alltid bra att ha hemma, så kommer man aldrig ha sömnproblem) 
  • psoriasis-medicin (man kan ju alltid testa, kanske det hjälper mot eksemen)
sen skulle jag vilja ha några saker från VS också. min favoritmascara är ju därifrån men inte så troligt att pappa vill gå dit :P 
åh vad jag vill åka tillbaka till usa och handla massa mer saker, jag är sååå avis på att tifa ska åka i vår!!

nu skajag väl försöka sova då, jag vet inte när jag börjar imorgon för jag glömde kolla =P så jag får utgå från att jag ska vara där vid nio, så får jag väl gå hem och dö lite om det var senare. eller gå till banken och sånt tråååkigt. 
usch nu vågar jag inte vara vaken mer för nu slår klockan 12! SPÖKTIMMEN ><





Kommentarer
Postat av: sophiproppi

åh vill oxå määääää!!!

2008-08-04 @ 10:36:29
Postat av: Tifa

Bubu för spöktimmen! Yay för USA!

2008-08-04 @ 13:08:03
URL: http://metrobloggen.se/pinupcouture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0