happy b-day tifa!!!


jag är så sjukt bakis >< vaknade vid sju och var hyfsat pigg ändå så jag och sophie gick upp och åt frukost på svart kaffe. sjukt värda mackor och gott kaffe men världens otrevligaste personal!! bubu för dem! 

kom till jobbet vid nio och satt och beklagade mig lite över mitt illamående och bad till gud att min kund inte skulle dyka upp, och någon måste älska mig för han kom inte! HAHA :D ida blev glad tjej!!
så nu ska jag bege mig iväg till st:eriksplan nånstans och leta reda på vallentinhuset. är lite nervous wiihh. 

SÄMST: sannans mobbe har blivit stulen av junkie på glassen så jag kan inte ringa och terrorisera henne. dåååligt!




den här tjejen är inte bara snygg, hon fyller 25 år i dag också!!!!
grattis min lilla cupcake <3<3<3
FEST!!





Kommentarer
Postat av: Tifa

Whiiiihiii!!!

Hoppas du är piggelin när du kommer till mig sen bejbii!! :D



Whoohooo :D

2008-08-29 @ 12:08:39
URL: http://www.metrobloggen.se/pinupcouture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0