knäckt.


har precis sett klart finding neverland - i love that movie, den är så söt och braa! 
ikväll har verkligen varit sån kväll man bara vill gosa ner sig i soffan, tända ljus, äta godis och se på film. minus godiset så har jag lyckats ganska bra med det tycker jag! 

fast nu är jag så trött så att jag typ skelar och ögonen vill bara ramla ihop. kan ha med att göra att jag varit hos esteban och knäckt kotor idag, man kunde tydligen bli lite slut efter det. asfränt var det i alla fall haha. jag har aldrig varit hos en naprapat tidigare och det var faktiskt lite scary måste jag säga! nu är iaf båda mina ben lika långa (jag var mongo innan) axlarna är rakare och ryggraden sitter på sin plats :) jag är en helt ny människa ;D

nu får det iallafall vara sovdags zzZZZzzZzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0