not welcome.


blev ju övertalad att följa med ut igår ändå, och förfestade lite med cloen&the gang. jag och cloen dansade till alla gamla bästa låtar (playboy bunny, my boobs are OK, sexy och massa sånt good) och det var jeeetewoligt! sen skulle vi till nalen och gå på flatklubb, jag gav upp efter ungefär 20 minuter och skulle dra vidare och träffa david och dem. det gick inte heller så bra eftersom jag glömt mitt leg hemma (och jag hatar folk som glömmer sånt, ska man gå ut så har man det med sig så är det bara, så jag hatade mig själv lite) och david påstod att min rosa peruk var en till anledning att jag inte skulle få komma in - taskigt haha! så jag ringde till mamma och gick hem och sov istället. 

idag är det städdag deluxe som gäller för imorgon kommer papi och då måste det vara lite fint. ska nog vara duktig dotir och slänga ihop lite imponerande kakor eller nåt =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0