sämsta.


ååååh damn damn damn. hela mitt liv försvann igår, inklusive min kappsäck full av pengar. lätt fånget lätt förgånget eller vad man säger. jeffla stureplan >< nu är det värsta projektet med att skaffa nya visa-kort och körkort plus all annan skit som måste spärras och ha sig. why do you hate me god????

kvällen ska spenderas med sophie och lasse och förhoppningsvis helt okej väder. jag ska försöka tänka bort att jag har sålt smöret och tappat pengarna och ha kul ikväll!!!


<3<3<3
om det inte vore för att han är kommunist så skulle jag gifta mig med den här mannen!





Kommentarer
Postat av: Tifa

Hahah vem är det??



Men stackare bejbii... :( Så sämst!

2008-08-09 @ 17:01:44
URL: http://www.metrobloggen.se/pinupcouture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0