spex!

bara för att!


1. Var hittade du den här listan?
i tifas bilddagbok

2. Var är dina föräldrar födda?
i jkpg/huskvarna

3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
nåt som sannan lärde mig.

4. Vilken är din favoritrestaurang?
ingen egentligen, me dont like food that much.

5. När badade du i en pool senast?
i somras.

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
haha skoja, tusen stycken, hur jag nu vågade det.

7. Hur många barn vill du ha?
ett, ett kattbarn.

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
hårdrock & metal, och r'n'b uhuuu!

9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
blodet är blått & hjärtat knappast åt vänster.

10. Vad har du för TV-kanaler?
jag vet inte, har ingen koll.

11. Har du åkt moped någon gång?
jodå.

12. Har du busringt någon gång?
det har väl alla?

13. Har du fått felparkeringsböter?
nej, score!!

14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
jag skulle gärna hoppa lite fallskärm, det vore spexigt!

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Usa

16. Har du en egen trädgård?
neje.

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
svampbob =D haha


18. Kan du alla orden i nationalsången?
ja det borde man ju kunna.

19. Badkar eller duschkabin?
ett rent badkar, annars duschdraperi - kabin är äckligt!

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
satc - the movie (det var inte den senaste månaden kanske, men jag säger den ändå)

21. Favoritpizza?
med champinjoner och vitlökssås!

22. Chips eller popcorn?
i'm a popcorn girl.

23. Vilken färg på läppstift använder du?
rött oftast, annars lite rosa ibland.

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
hah, nämn ETT skäl till varför man ska göra det?

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
nej och jag skulle ändå bara förlora eller bli rädd och springa därifrån ^^

26. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin!

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
jullebulle - vi åt crepes nomnomnom.

28. Favoritchoklad?
all choklad - utom när man ska blanda i frukt och saker uhuu.

29. När röstade du senast?
Senaste valet.

30. När åt du en hemodlad tomat sist?
det har jag nog aldrig gjort.

31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
det har jag nog inte, sämst som jag är.

32. Är du bra på matlagning?
bra och bra vet jag väl inte, bättre än förut iallafall! 

33. Klarar du att tanka själv?
det borde jag göra, men jag har inte gjort det på så länge så jag kan ha glömt bort lite.

34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen?
haha en abglide. fast jag köpte den i affären och inte på tv-shop. men det var där jag fick upp ögonen för den..

35. Pepsi eller Coca Cola? Cola light.

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
inte uniform direkt, men jobbkläder.

37. Vad var det senaste du handlade?
mjöl och mjölk. jag skulle laga pannkakor.

38. Har du kräkts offentligt?
jodå.

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
den sanna kärleken, och han ska vara mångmiljardär =D

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
jag tror inte på kärlek alls, i'm sorry.

41. Har du ringt något betalnummer?
118118

42. Kan man vara vän med sitt ex?
det borde man väl kunna om man skulle vilja det.

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
sophie.

44. Hade du mycket hår som liten bebis?
jag var flintis =D

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
jag säger något om att lämna ett meddelande eller något åt det hållet.

46. Vad har du i din väska?
vad har jag INTE i min väska?

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
nej, inte direkt.

48. Vad är du tacksam för idag?
att jag fick bäst frukost med bästa syster!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0