strike a pose


det märks verkligen att det börjar bli höst nu. sämst för att det blir iskallt, och bäst för alla nya fina höstkläder! jag har längtat lite efter fina strumpor och mysiga koftor faktiskt, jag ska bara ha råd att handla allt också haha. 
jag är fortfarande ganska nöjd över min kappa jag köpte förra året så den får nog hänga med en höst till. kanske kompletterar med nån fin svart också om jag vill slå på stort! 

nu i dagarna så ska jag inhandla en ny digitalkamera, wiie :D med tanke på hur sämst min förra är så har jag inte tagit ett kort på hundra tusen år. men nu ska det bli ändring på det! jag har spanat in en gorgeous som jag nog har bestämt mig för, min syster har en likadan modell och hon sa att den var bra så jag får lita på det! 

ganska spexig och så, don't you think?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0