surpuppa.


yes that's me. jag har ägnat senaste fyra timmarna åt att vara tjurig, grining och allmänt sur. inte för att jag har så mycket anledning till det, jag vill nog mest ha lite uppmärksamhet haha. först terroriserade jag mina föräldrar, sen sophie, sen sannan och sen päronen igen. min hjärna kokar av all strålning som den blivit utsatt för ><

jag funderar på att ta en day off nästa vecka, jag tycker att jag förtjänar det faktiskt! men det blir säkert som alltid när jag tänker ta lite ledigt, jag får dåligt samvete och jobbar dubbelt upp istället haha. 

ska väl tvätta av mig ansiktet nu och lägga mig i sängen med min nya inte så roliga dietbok. jag är inte alls peppad på att läsa igenom den, så jag funderar på att tvinga pappa att tvinga nissarna i lund att bara skriva ut alla recept åt mig eller översätta hela skiten så man fattar! den är nämligen på krånglig engelska (har jag fått för mig, jag har bara läst tre ord än så länge haha). well, wish me luck!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0