vill haaaa!

åååh jag vill verkligen köpa typ alla catalina estradas bilder, i love them so much! jag funderar på att ge en av dem till mig själv i present och sätta i sovrummet, frågan är vilken!! det finns dessutom tusen söta saker med hennes motiv på har jag upptäckt, så har jag inte råd med en tavla så kanske det blir nåt annat gölle!


det var ju denna jag var lite inne på från början, soet!


i liiiiike!!!



tror att det är denna jag köper om det blir nån!



<3



den här är lite för darknezz för att få komma in i mitt sovrum, men kanske chict på nån annans vägg! ;P



såååå om nån vill vara lite extra snäll mot mig nån dag så tas alla gåvor emot med tacksamhet ;D






Kommentarer
Postat av: Sophielicious

ÅHHH finaste, vill ha alla, ge mig, GE MIG!!!!

2008-08-02 @ 17:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0