(^,)


idag började dagen verkligen ultimat med ansiktsbehandling lux-deluxe hos jeanettevärstaproffset.nu.
hon fixade och donade i över två timmar med mig och gud vet allt hon hittade på. hon har iaf plågat mig med att klämma sönder mitt ansikte för att få bort allt äckel som fanns där, sen har hon lagt masker och rengjort och blablabla. min hy mår iaf sjukt mycket bättre! det bästa är att jag aldrig blir sådär rödflammig när jag varit hos henne.
och så testade vi att göra epilar på mina ögonbryn (jag HATAR att plocka dem) så att de aldrig mer ska växa ut. får se hur många behandlingar som krävs innan de små liven är som jag vill ha dem!

gjorde även en testuppsättning på stackars catherine idag, jag tyckte lite synd om henne för jag var på mitt allra flamsigaste humör, och med mig hade jag även min partner in crime - sophie, och vi två ihop när vi är som värst är en mardröm haha.

nu ska jag steka pannkakor, äta penicillin, duscha och sen sova ääända tills imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0