bröstchock.


idag blev verkligen inte som jag hade tänkt mig... igår träffade jag mina stiliga vänner sophie, anna & lucia för lite vindrickande och bullshit och det blev ganska sent tillslut. vilket jag inte trodde gjorde något eftersom jag inte hade något bokat idag och tänte vara latatjejen och vara ledig. men inte!
8.45 ringer susanne och är sjuk och vill att jag ska ta hennes kunder, så nu fick jag jobba hela dagen istället och om jag ska vara ärlig så tycker jag synd om tant-veran som blev klippt av min lagom stabila hand imorse haha.

och dagens fråga är: VARFÖR måste alla tjejer hänga ut sina vita slasktuttar för allmän beskådning bara för att det råkar vara lite sol? det är inte direkt så att man kan undvika att kolla, för de är ju verkligen överallt och man blir ju paralyserad av skräck när det kommer enorma dallriga objekt som när som helst ramlar ut ur sin boning. så SNÄLLA människor sluta vara så opryda och klä på er ordentligt!

nu ska jag laga mat till min kvinna! och bara för att imponera lite extra ska jag göra egen vitlöksdressing, känn på den du!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0