butter me up


min och sophies filmkväll igår blev faktiskt riktigt lyckad, vi lyckades scora in en bra film!
vi såg guldkompassen som jag har velat se jättelänge, och den var absolut värd!
det enda som var lite synd var att djuren skulle haft lite gulligare röster haha.
sen blev det darjeeling limited som inte alls var bra. det var synd för jag är lite keriz i han owen wilson (omg it's hansel, he's so hot right now!) och han var väl iofs det enda i filmen som var lite rolig.

image16
bra film :)

image17
dålig film :(


idag har jag hängt ute i förorten med sophie och carina. jag fick se massa nya spännande saker som Farsta centrum och Farstabadet. mycket trevligt ;D det kändes nästan som att vara hemma i smålandet igen. det där kanske man ska göra om fler gånger!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0