cupcakes?


alla på mitt jobb har börjat med diverse dieter, typ south beach, atkins och GI och all möjlig skit. jag tycker själv att min diet är den allra bästa och mest oslagbara. den går ut på att utesluta allt utom fett, socker och kolhydrater. jag säger då det, stadigt uppåt! :D 

just därför bakade jag jättegoda muffins igår, som består av de där tre ingredienserna. det tog ungefär en kvart, sen var jag den enda som fortfarande kept stucked to the diet! diggelo diggeley fem tequila på mig! ;P

jag hade tänkt att ha en lugn och soft fredagkväll eftersom jag jobbar imorgon som en duktig tjej, men nu måste jag typ gå och lägga mig dirre, för jag har jobbat från 09.30-21.30 idag och längtar inte efter att börja 9 imorgon igen. it's a hard work work....

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ha en fin kväll!

2008-05-30 @ 22:25:36
URL: http://chocolatechic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0