hjelp!


den här helgen har sannan varit och hälsat på. vi har inte setts på ungefär hundratusenmiljoner år så det har varit nice att se den lilla tjejen lite =D igår var det fezt och förutom att jag fick tusen gråtattacker och dessutom råkade slå sannans pojkvän i ansiktet så att han blev inte så gladkille så var det väldigt woligt!
hade iofs kunnat skippa den där efterfesten ute i the middle of nowhere =P

mindre trevligt är det idag. jag har ett uppskrapat knä och krupp och en fruktansvärd huvudvärk. inte nog med det, det blev stopp i toaletten och det är inget jag rekommenderat - sjukt äckligt! det fixade sig tillslut iaf efter lite googlande om hur man löser såna små olägenheter, urk!

nu ska sannan snart åka hem till jönnet igen, och jag ska lägga mig i sängen och spela tetris hela dagen <3






16.57

bara för att jag har så sjukt tråkigt:


(x) snott den här listan från nån
(x) rökt en cigarett
( ) rökt en cigarr
( ) varit hög
(x) varit full
(x) hånglat med någon av samma kön
( ) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
( ) fått sparken
( ) varit i knytnävsslagsmål
( ) rymt hemifrån
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
(x) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) legat med en medarbetare
( ) sett någon dö
(x) varit kär i en av mina internetkompisar
( ) varit i Kanada
( ) varit i Mexiko
(x) flygit
(x) spytt i en bar
( ) sett en del av dig själv brinna
(x) ätit sushi
(x) åkt snowboard
( ) crowdsurfat under en konsert
( ) varit i ett våldsamt förhållande
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(x) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) lekt uppklädd
(x) hoppat i en lövhög
( ) åkt släde
(x) fuskat när du spelat spel
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet
(x) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
(x) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(x) blivit rånad
(x) blivit missförstådd
( ) tagit hand om ett råddjur/en get
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
( ) blivit avstängd från skolan
( ) varit i en bilolycka
(x) haft kramp
(x) känt dig som en utstött
(x) ätit ett helt glasspaket på en natt
(x) dansat i månljus
(x) hatat ditt utseende
(x) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt ditt hjärta
(x) varit besatt av post-it lappar
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse
(x) varit på andra sidan landet
(x) simmat i havet
(x) känt som om du håller på att dö
(x) gråtit dig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare
(x) sjungt kareoke
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) gjort något med dig själv som du inte borde gjort
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regn
(x) skrivit ett brev till tomten
( ) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
(x) blåst bubblor
(x) gjort upp eld på en strand
(x) förstört en fest
(x) åkt rullskridskor
(x) fått en önskan inslagen
( ) haft sex med en apa
(x) burit pärlor
( ) hoppat från en bro
( ) ätit hund/katt-mat
(x) sagt till en främling att du älskar honom/henne
(x) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
(x) burit en svart klänning
(x) drömt att du gift dig med någon
(x) limmat fast din hand i något
(x) fastnat med tungan i metall
( ) kysst en fisk
( ) varit en cheerleader
(x) suttit på ett tak
(x) skrikit så att du inte fått luft
( ) byggt en kärra
(x) pratat i telefon i mer än sex timmar
(x) stannat uppe hela natten
(x) inte duschat på en vecka
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
(x) haft en träkoja
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(x) tror på spöken
(x) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
(x) spelat kyckling
(x) blivit puttad i en pool med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att du är het
( ) brutit ett ben
( ) fångat en fisk och sen ätit den
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att du grät
(x) gråtit så mycket att du skrattade
(x) fuskat på ett prov
(x) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
(x) svimmat
(x) gråtit på tunnelbanan
( ) haft sex på offentlig plats
(x) legat med fler än tio personer
( ) snattat
(x) drömt att jag haft sex med en/flera vän/vänner
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
( ) gett en uteliggare mer än 50 kronor
( ) spottat på någon jag ogillat
( ) hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt
(x) haft sex i en IKEAsäng
( ) haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus
( ) varit otrogen
(x) varit svartsjuk
(x) jag kan skriva utan att titta på tangenterna



lite mer kanske?


har du bråkat med någon idag? ja, sannans pojkvän, första gången jag träffade honom - moget.  
dricker du alkohol? ibland jo.
tar du droger? aldrig.
vad köpte du senast? en kexchoklad.
har du åkt fast för snatteri någon gång? nej för jag har aldrig snattat - ärligtjej.nu
när var du i en affär senast? igår
mötte du någon du kände då? nä.
tycker du om dina grannar? jag hatar skrikbarnen, annars är de nog okej.
anväder du icq eller msn? finns det ens icq längre?
hur många datorer finns i ditt hus? säkert tusen, men hos mig bara en.
när fick du senast en present? i fredags , en dunk aloe verakoncentrat.
vad har du för framtidsplaner? nånting bra hoppas jag.
när gjorde du senast något riktigt dumt? ungefär 14 timmar sedan.
vad drack du senast? vatten
har du några högklackade skor? jodå.
har du blivit hotad via telefon? inte helt seriöst nej
vilket av wasa?s knäckebröd tycker du mest om? jag gillar de flesta som är ganska tunna.
finesse eller wella? haha, ska vara wella då.
absolut dance eller absolut music? absolute dance.
goth eller pop? pop
har du en hårborste i din väska? nope.
vill du ha barn? nej faktiskt inte.
hur skulle din bästa vän beskriva dig med ett ord? nåt snällt hoppas jag!
är det många som alltid läser din blogg på internet? två kanske =P
vilken färg har du på dina underkläder nu? vit+rosa.  
gillar du dokumentärer? absolut
längtar du till din nästa födelsedag?  kanske födelsedagen men inte direkt att bli äldre.
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? nej snarare tvärt om.
har du rakat dina ben någon gång? ohja.
är du feminist? nej jag gillar att ses som lite underlägsen och bli omhändertagen.
vad tycker du om sveriges skatter? i hate!!!
finska, danska eller norska? inget av det.
vilka språk kan du prata? svenska, engelska + lite franska och tyska.
skulle du kunna ha silikonbröst? kan man säga.
vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 20 är väl bra
cigaretter då? 18 funkar?!
borde man få röka på pubar? ibland tycker jag det.
hur ser din matta ut? jag har en rosa i vardagsrummet och en lila i sovrummet.
är du sugen på något nu? sova!
brukar du plocka upp hundskiten när du rastar hundar? nej för jag har ingen hund och vill inte ha heller!
när fikade du senast? igår
vilken stad är din mamma från ursprungligen? jkpg.
är 50 cent bra? inte i min värld.
vad är det värsta du orsakat på ett badrum? kräkts på golvet antar jag.
har du kvar dina barndomsskivor? tror de ligger hemma hos päronen.
hur många hål har du i öronen? ett och ett halvt. 
vem pratade du med senast? emelie.
vad pratade ni om? trögt folk.
brukar du bada i sjöar om somrarna? nejje!
Sparar till: nu har jag inga sparpengar kvar.
Väntar på: att jag ska göra klart detta och sova lite igen.
Pålägg som gäller: ost
Önskar du var bättre på: sjunga, dansa och  spela piano.
senaste personen du pratade i telefon med: emelie .
senaste personen du fick e-mail av: julia tror jag.
senaste personen du fick brev av: säkert banken eller en faktura.
senaste gången du var utomhus: i morse.
senaste gången hela din familj åt middag tillsammans: när vi var i NY - och det var första gången vi var bara våran familj alla samtidigt sen säkert 6 år tillbaka.
vad har du gjort idag? åkt hem från en efterfest med sophie, sagt hej då till sannan, kollat på webb-tv och bloggat.
var det kul? inget av det.
ord du missbrukar: du kan va.
brukar du svära mycket då? nope.
hur tidigt stiger du upp?  sent,  jag börjar ju  oftast  vid 11-12 .
är det bra eller dåligt? både och tror jag.
vad har du på dig just nu? myskläder.
när var du senast riktigt full? inatt.
vad hade du i din mun senast: vatten
är du homosexuell: nej
vad är du rädd för: massa saker.
blir du bra på kort: nej
när och varför grät du senast: inatt, därför att jag hade druckit för mycket och nån sa något dumt till mig.
är det lätt att "få dig": det är ingen som "vill ha mig"
vad funderade du på inatt? vad mitt problem är egentligen.
vad gör du på internet? bloggar lite, kollar tifas bdb och tittar på fina kläder.
vad borde du göra nu? ta mig i kragen.
varför gör du det inte? därför att jag inte känner för det.
har du haft sex med någon utan att veta deras namn?  =P   
tycker du om skägg? inte.
tycker du om snagg? inte min stil kanske.
tycker du om hår? ja, jag är ju frisör så konstigt vore väl annars.
rakar du benen? ja
rakar du dig under armarna? ja
har du tvångsttankar? inte direkt. kanske nån ibland men inte obsessive direkt.
har du fobier? spöken.
har du fått sms idag? ja.
har du haft sex med någon den senaste veckan? nej.
tjatigt med sex? jo lite.
tycker du om sex? kan man få vara lite privat kanske?


NU orkar jag inte mera!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0