itchy bitchy


den här bloggen är sämst. varje gång jag ska skriva nåt så loggas jag ut och hela skiten försvinner eller så läggs det upp i efterhand. >< meeen eftersom jag inte har nåt bättre för mig så får jag väl leka lite med den ändå!

just nu håller jag på att DÖ av klåda. det här var på allvar sista gången jag bleker på mitt hår, nästa gång blir det ljusfärg eller något annat fult gult. jag tvingade julia att leka frisör och det var nog sista gången hon ville hjälpa mig också haha. hon tyckte att jag var dum som hela tiden skrek att hon var för långsam eller lade på för lite färg, men hon var så duuuktig så ;D
nu har jag iaf eksem på båda händerna men en utväxt mindre<3

imorgon ska jag till doktorn och då ska jag fråga om penicillin för min hosta och om nån eksemkräm jag kan klena med . i've got 99 problems but hosta & eksem ska inte vara ett!

nu, sova tidigt och gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0