new york, new york - damn finally


haha igår skrev jag värsta långa inlägget, men den sämstiga internetuppkopplingen här förstörde allt och det försvann ><

jag kom fram till äpplet tillslut iaf, efter en hel del drama (det här kommer jag att bli mobbad för i resten av mitt liv)
jag var nämligen überklantig och glömde passet hemma (nej jag vet inte hur man lyckas med det). det kommer jag på en mil från arlanda och alla får värsta paniken. så jag får slänga mig på ett tåg tillbaka till sthlm, kasta mig in i en taxi och tvinga stackars chaffisen att köra mig det snabbaste han kan till södermannagatan, vänta tills jag hämtat passet och lika fort köra mig tillbaka till expressen. allt detta samtidigt som jag skriker, gråter och har allmän panik så han fick leka lite psykolog samtidigt haha. jag hann iaf med tåget med 1 sekund och hann fram i tid precis innan de stängde incheckningen.
men som sagt - baby here i am!

nu ska vi snart gå ut och shoppa, och jag ska köpa maaassa fina saker! (sophie, du måste komma hit, jag har redan hittat tusen saker jag vill ge dig i present!)


bye bye for now!

Kommentarer
Postat av: Tifa

Hahah men snutten då, så du gööör! :P
I samma klass som mitt trasiga-pass trauma. Då fick taxichauffören också vara psykolog medans jag lipade :P

Saknar dig!

2008-05-02 @ 13:45:17
URL: http://metrobloggen.se/pinupcouture
Postat av: sophie

hihi, bejbi, bara du kan lyckas med detta ;) åh, vill osså dit jue, vi får flytta dit sen, öppna en salong o bosätta oss =D Pöss!!

2008-05-03 @ 13:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0