pink is the new pink


haha. nu har jag gjort slag i saken och färgat håret rosa. nej inte hela såklart, utan mest luggen. eller ja typ hela luggen fast det var lite mer än vad jag hade planerat om jag ska vara helt ärlig. jag skyller det på att klockan var sju på morgonen och det inte är min bästa tid =P jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker det är asfult eller helt okej. jag tror att jag kommer att gilla det mer när färgen har släppt lite så att det blir lite mer babyrosa. det här är typ mer ida 17år ;P

image23
eftersom jag ogillar skarpt att posa ensam i nyktert tillstånd så fick mitt lilla husdjur vara med! 



waaah nu börjar mitt du måste gå till jobbet-alarm att skrika so i'd better go!





Kommentarer
Postat av: queenpeach

snyggt!Kolla gärna in min webshop med klänningar som ingen annan i Sverige har :D

2008-05-31 @ 08:31:02
URL: http://queenpeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0