scoore!!!!


http://www.expressen.se/halsa/1.1178260/fettinsprutningar-i-kinderna-allt-vanligare

haha yeeees jag VISSTE väl att jag var en riktig skönhet! :D nu ska jag alltid hävda att tjockizzkinder är the new black enligt l'expresso! jag menar vem vill vara smal när man kan ha mina kinder? något att sträva efter! hoho.

idag har jeanette gjort epilar på mina ögonbryn igen, jag hoppas verkligen att de är borta for good den här gången (vilket de troligtvis inte är) så att jag slipper plocka dem fler gånger. om det funkar bra så ska jag nog försöka köpa en såndär tub så att jag kan göra själv hemma. då är det bye bye hårväxt!

nu är det typ ingenting bra alls på tv så jag ska väl hitta på något annat skojigt. cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0