stocken!


nu är jag hemma i sverigelandet igen och det känns faktiskt ganska bra. trött som en idiot är jag dock, kunde inte sova alls på planet pga störiga skrikbarn + myrkryp i benen. så nu är det ganska göttigt att jag är ensam hemma i min bästaste lägenhet med nya snygga grejor liksom. kände att jag hade handlat iordning ganska bra men nu när jag kom hem så kändes det som ingenting haha. 

det här har jag snott från tifabejb:

FEMTON "ÄR DU":

1. Är du snygg? det pendlar mellan gorgeous och tjackhoran från helvetet.
2. Är du fet? lätt jag är.
3. Är du smal? lite på ena handleden då kanske, hej biafra-barn.
4. Är du en sportfåne? det är det sista jag är!
5. Är du rolig? såklart, jag är rolig hela tiden faktiskt.
6. Är du sjuk? jaaa :/ men nu med supermedicinen så är jag friskare! :D
7. Är du feg? haha ja, en riktig tjej är jag.
8. Är du törstig? näää
9. Är du 15 år? så gott som.
10. Är du rik? nej, men jag ska bli.
11. Är du fattig? just nu så ja!
12. Är du smart? skoja, jag är miss mvg!
14. Är du retsugen? hela tiden.
13. Är du shoppingsugen? det är väl klart?
15. Är du saknad av någon? jag tror det, sophie och tifa har säkert saknat mig lite när jag varit på äventyr ;D

FYRA "SKULLE DU":
1. Skulle du vilja vara längre? näe.
2. Skulle du vilja väga mer? haha, nej.
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? ja det skulle jag säkert inte tacka nej till.
4. Skulle du dricka dig full nu? nu? aldrig i livet.

ÅTTA "KAN DU":
1. Kan du vifta på öronen? nej
2. Kan du slicka dig på näsan? om jag fuskar så.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? *skelögd*
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? oh ja.
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? jag är lite dålig på det faktiskt.
6. Kan dina vänner lita på dig? ja!
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? inga piercings här inte!
8. Kan du suga? du kan va.

FYRA "ANTINGEN ELLER":
1. Pierca tungan eller näsan? om jag måste, så tungan då.
2. Vara seriös eller rolig? Rolig.
3. Brinna upp eller drunkna? usch inget.
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? haha i <3 parents!

SVARA ÄRLIGT:
1. Tycker du om någon just nu? jamen man tycker väl alltid om sina kompisar och så, men jag är ju inte direkt kära tjejen om det är det som menas.
2. Sol eller måne? sol, fast inte för stark.
3. Vinter eller höst? vår =P
4. Soligt eller regnigt? soligt.
5. Är du uttråkad? trött är jag..

OM MEJ:
1. Hur mycket är klockan just nu? 10.29
2. Vart vill du bo? sthlm och NY.
4. Vill du gifta dig? inte direkt.
5. Är du kär? näver.
6. Favoritårstid? våren.

HAR DU UNDER DOM SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon? nä.
2. Blivit kramad? ja.
3. Känt dig fånig? jorå.
4. Saknat någon? ah.
5. Ljugit? nä.
6. Haft sex? definitly not.
7: Finns kärlek? man kan inte ha den här frågan under "har du under dom senaste 24 timmarna" så jag vägrar att svara på det. 


NU ska jag sova i 30 minuter, sen duscha mig riktigt ren!





17.57

HAHA. as if min tilltänkta sovstund blev 30 minuter. jag vaknade NU av att pappa ringde, så den där töntiga timersignalen bet inte på min törnrosasömn. 
men jag har faktiskt inte bara sovit bort dagen, jag hann med en lunch på jobbet (vaddå, brukar man inte äta lunch på jobbet när man är ledig? ;P), en snabbdejt med puffin + några ärenden. SEN däckade jag :D
nu sitter jag och trycker i mig m&m-godisar för att få upp energinivån lite. kom på att det är ju desperate idag men jag tror inte jag pallar att vara uppe så länge zzzzZzzZzZZZzzzZZzzzzz............









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0