NMA Halloween Ball


yes ikväll äre då dags, jag hittade inte allt jag skulle men jag orkar inte riktigt bry mig. i think it's gonnabe a blast :D
jobbigt däremot är att jag måste gå och hämta våra biljetter och jag är assur för att de skickat dem till hållplatsen som ligger tio mil härifrån när det finns ett utlämningsställe mitt över gatan där jag bor! 
men det är väl bara tilla tt pälsa på sig och gå iväg då :( 

 fsat nu har jag både gått och kommit tillbaka. score på mig. fast jag fick vänta på lasse som var ute på ett ärende i typ tre timmar ^^




Kommentarer
Postat av: Betsy

Sweets, din hemsida är fab! Fattas bara en fin bild på dig :)

2008-11-02 @ 12:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0