i kissed a girl and i liked it.


idag har jag tjurat i nästan en timme för att internet inte fungerar. till slut så ringde jag pappa som hade en väldigt enkel lösning på problemet - det finns en knapp som gör så att internet inte vill vara med och den hade jag råkat komma åt, hur ovärt är inte det? vad är det för idiot som hittat på en sån knapp? tur att man har sin dadi som kan fixa problämen. <3

nu kollar jag på "vem vet mest" och jag vet lätt mest *BESSERWISSERTJEJ85* 
det här är lätt mitt nya favvoprogram, jag riktigt känner hur smart jag är :D

Halloweenfesten igår blev rolig till sist även om jag var lite misspepp från början. det var tifas vodka som fixade det där ;P 
blev lite för glad i hatten (eller öronen den här gången då) som vanligt men det är ju bara halloween en gång om året så det fick väl gå ^^








































såhär kul hade jag och sophie haha. nej inte riktigt, vi var lite gladare än så



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0