are you twins?


sitter hemma hos min baby i högdalen och nallar lite på datorn. (fast jag känner att mitt beroende börjar avta, jag saknar inte mitt bloggande så mycket längre!) nu har jag knappt något att skriva om längre haha.

kan ju berätta att jag sneakar en ledig fredag idag, vilket jag tycker att jag förtjänat. var iofs på jobbet tio i morse och klippte till en liten unge, men that´s all. sen jag gick hem till mig och väckte sophie som låg och sov som en prinsessa i min säng. vi hade värsta mysiga kvällen igår och satt uppe och drack te och lyssnade på mysmusik <3
blir nog en repris på det idag för vi sparar på krutet till hootchy imorgon.

är lyxledig imorgon också men ska ändå in till salongen för att göra behandling hos harald. sen blir det hem och storstäda inför kvällen!!

ses imon typ :**:

hahaha. jag insåg precis att jag ÄR botad från mitt internetmissbruk. jag har suttit vid datorn i typ en halvtimme och inte ens tänkt tanken på att logga in på msn, jag hade liksom glömt att det ens fanns ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0