im alive!!

nej jag är inte död, men min dator är fortfarande livlös. han ska in till data-sjukhuset i jönköping nästa vecka och då får jag även låna en ny dator så att jag inte ska få appstinens & ongest. så då kommer jag att ta igen allt förlorat internetande!

i helgen är det hootchy, förfest my place! hoppas verkligen att det här hootchyt blir roligare än förra för det var lite sämst faktiskt! jag insåg i går när jag testade min outfit att mina ben inte är vad de en gång har varit, så på fredag ska jag testa kestos (typ sånadär plattor som stimulerar musklerna och driver ut vätska) på låren och på magen. jag tror inte det funkar så bra men tydligen så kan man minska flera cm efter bra en gång. worth trying!!

nu ska jag lyxa lite till och få ansiktsbehandling av min favvojeanette :D



Kommentarer
Postat av: sannan

waaaaaaaah finally =D

jag saknar dig här på internet gölle

2008-10-22 @ 15:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0