poor little me.


den dära sprutan igår fick mig lite snurrig måste jag säga. är astrött idag och känner att huvudvärk är på väg. låg och pratade i telefon i typ tolv timmar igår kväll och sen kunde jag inte somna för att jag var mörkrädd så det blev inte många timmars sömn inatt (det tog ett tag innan jag kom på att man kan sova med tända lampor). fick dessutom gå upp tidigt idag för att åka till min doktor :/ jag hade iofs längtat lite efter honom <3 haha.
nu  har jag iaf fått en ny salva utskriven IGEN, + fått en remiss till ljusbehandling + blivit halvtidssjukskriven i en månad och bara jobba fyra timmar per dag. lite mobbat jag vet, men jag hoppas det bir bättre snaart!! annars vet jag en tjej som kommer att krypa på väggarna av tristess.

annars händer ungefär ingenting och jag surar över att det är dåligt väder och iskallt. har inte min kund förrän om en och en halv timme och jag vill hem och sova! dessutom så har jag lite konstiga hugg i hjärtat, det är inte ett rätt med mig idag. ^^

man kanske skulle gå och handla sig lite godis?


Kommentarer
Postat av: Tifa

Naaaaw stackars tjejeeen! :(

2008-10-28 @ 13:43:11
URL: http://www.metrobloggen.se/pinupcouture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0