<:D


yey, nu är min hemsida färdig, vill man kolla på den så är adressen www.philosophyofhair.se

jag hatar redan den här lilla skitdatorn, ingenting är som det ska och jag saknar macsie jättemycket även om jag hatar honom också. men det är åtminstone MIN dator <3 jag är så ovan vid alla konstiga pc-saker så att jag blir alldeles förvirrad.
men det får väl gå då!¨

imorgon blir det shoppingrunda på stan för att fixa sista sakerna för halloweenfesten. har som sagt ändrat min outfit så nu ska jag vara minnie mouse. (OCH NEJ JAG VET INTE VARFÖR TEXTEN HELT PLÖTSLIGT BLEV GENOMSTRUKEN. det försvann nu iallafall. jag säger då det. PC-CP)
det jag beöver är ,förutom lite småtrams, ett par vita spetshandskar, det kommer jag aldrig att hitta och jag sitter och förbannar mig själv för att jag slängt de jag hade ><

:D
fast jag kommer att ha en mycket snyggare klänning haha 





Kommentarer
Postat av: Tifa

Naaaw vilken fin homepage bejb ^^

2008-11-01 @ 14:57:36
URL: http://www.metrobloggen.se/pinupcouture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0