zzzZzzz


då var det måndag igen då. helgen blev en bra sådan med hootchy kootchy, bilder kommer kanske sedan om sophie är snel tjej och skickar över dem till mig. har inte sett så många bilder än, tur det kanske för jag var ganska rund under hälen, plus att jag tappade bort min huvudbonad så jag såg nog rätt ful ut i håret :( tråkigt var att jag hade satt fast en brosch på den, och jag blev lite ledsen att den kom bort. hade köpt den på gammalt&nytt så kan inte köpa en ny :/

nu sitter jag på jobbet och är typ klar för dagen. började tidigt idag så hann med ett helt dagsverke till nu, men vi har nån genomgång ikväll så jag måste ändå stanna.
så nu sitter jag här och väntar på att eva ska bli klar så att vi kan gå och vaccinera oss mot influensan. jag ska nämligen INTE bli sjuktjej85!!


Kommentarer
Postat av: Tifa

Neeei inte sjukis!!!

Ska vi leka på ooonsdaaaag?

Jag har btw uppdaterat bilden du surade för :P

2008-10-27 @ 14:42:09
URL: http://www.metrobloggen.se/pinupcouture

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0